Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Μαλλιά κουβάρια η Νέα Δημοκρατία σε όλη την Ελλάδα

Σε αναβρασμό βρίσκονται οι τοπικές οργανώσεις της Ν.Δ σε όλη τη χώρα, χαρακτηριστικό το επεισόδιο που δημιουργήθηκε σε γενική συνέλευση στη ΝΟΔΕ Αχαίας.

Άκρως επεισοδιακή ήταν η χθεσινή συνεδρίαση της ΝΟΔΕ, στην Πάτρα, με πολιτευτές να κατηγορούν ακόμη και στελέχη της Συγγρού για τις υποψηφιότητες στις βουλευτικές εκλογές και παρασκηνιακές διαβουλεύσεις.

Σύμφωνα με το tempo24.gr, οι Θανάσης Νταβλούρος και Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος επιτέθηκαν κατά του Προέδρου της ΝΟΔΕ Γιάννη Μάκκα αλλά και του νεοεκλεγέντος βουλευτή Ανδρέα Κατσανιώτη, επειδή δεν κλήθηκαν στη συνεδρίαση.

Ο κ. Νταβλούρος, μάλιστα, ζήτησε την παραίτηση του κ. Μάκκα με το επιχείρημα οτι κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου η ΝΟΔΕ Αχαΐας λειτούργησε ευθυγραμμισμένα υπερ της υποψηφιότητας Κατσανιώτη.

Και τα δύο γαλάζια στελέχη στοχοποίησαν και τον Άγγελο Τσιγκρή, ενώ υπήρξαν σαφείς αιχμές για κορυφαία κομματικά στελέχη της Συγγρού, στα οποία καταλόγισαν παρασκηνιακή στήριξη σε συγκεκριμένες υποψηφιότητες υποψηφίων βουλευτών ανα την Επικράτεια.

Στα περί ευθυγράμμισης και στήριξης του οργάνου με την υποψηφιότητα Κατσανιώτη, αντέδρασαν σύμφωνα με πληροφορίες αρκετά στελέχη της ΝΟΔΕ που ήταν παρόντα στη συνεδρίαση.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Γιάννης Μάκκας απάντησε οτι η χθεσινή συνεδρίαση του οργάνου δεν είχε διευρυμένη μορφή και γι' αυτό το λόγο δεν είχαν κληθεί οι υποψήφιοι βουλευτές, όπως ορίζεται από το καταστατικό.

Επισήμανε δε οτι άμεσα θα συγκληθεί διευρυμένη ΝΟΔΕ προκειμένου να αποτιμηθεί το εκλογικό αποτέλεσμα και να υπάρξουν αποφάσεις για τη συνέχεια, που αναμένεται εξαιρετικά δύσκολη για τη Νέα Δημοκρατία.

Διαβάστε τους διαλόγους που έγιναν στην συνεδρίαση:

ΝΤΑΒΛΟΥΡΟΣ: "Είμαι εδώ απρόσκλητος. Ότι κι αν λέει η Αθήνα εγώ σας ενημερώνω ότι σε κάθε συνεδρίαση θα' μαι εδώ.Εδώ είναι το σπίτι μου κι η οικογένειά μου"

ΜΑΚΚΑΣ:" Να είσαι.Εμένα μου είπε η Συγγρού να μην ανοίξω θέμα απολογισμού των εκλογών πριν την συνεδρίαση της Κ.Ο και της Πολιτικής Επιτροπής,αλλά αργότερα..."

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ:"Είμαι εδώ γιατί εγώ το θέλω.Δεν με ενδιαφέρουν τι λένε κάποια ανθρωπάκια,κάποιοι καραγκιόζηδες στην Αθήνα.Θα θωρακίσουν το κόμμα αυτοί που αντί να κάνουν αγώνα για την επικράτηση του κόμματος και στην Αχαία, όλη τους η έννοια ήταν πως θα εκλεγεί Βουλευτής ο Κατσανιώτης και πως θα πριμοδοτήσουν τον επόμενο γιατί το ήθελε ο Γραμματέας...."

ΝΤΑΒΛΟΥΡΟΣ:"Έτσι είναι. Θα ανοίξουν θέματα χοντρά...

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ:"Το τι έχω μάθει προεκλογικά και μετεκλογικά δεν λέγεται.Ο Κατσανιώτης σίγουρα ξέρει καλά τι λέμε...κι όχι μόνο αυτός".

ΚΑΤΣΑΝΙΩΤΗΣ:"Υπάρχουν και όρια..."

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ:"Δεν θα βάλεις εσύ όρια όταν θα μιλάω μέσα στο κόμμα μου.Και δεν θα με ξαναδιακόψεις, ούτε θα μου απευθύνεις το λόγο.Σε βγάλανε Βουλευτή κι ήρθες εδώ να μας κάνεις κατευναστική πολιτική;Όλο το κόμμα και το Μαξίμου σε πήρε αγκαλιά.Κάτσε στο βουλευτικό σου έδρανο αλλά σε μένα θα προσέχεις πως μου μιλάς.Μετά από 10 χρόνια έχεις το δικαίωμα να μιλάς σε σε μένα.Όταν θα κάνεις τους δικούς μου αγώνες τότε θα μπορούμε να μιλάμε.Παίξτο Βουλευτής σ'αυτούς που σ έβγαλαν κι όχι σ' εμένα"

ΚΑΤΣΑΝΙΩΤΗΣ:"Πρέπει να μιλήσουμε για την επόμενη μέρα..."

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ:"Ε βέβαια δεν σε συμφέρει η προηγούμενη..."

ΝΤΑΒΛΟΥΡΟΣ:" Έγιναν απίστευτα πράγματα.Μέχρι και τηλεφωνήματα σε εκδοτικά συγκροτήματα για την στήριξη ενός-δύο.Θα μιλήσουμε ανοιχτά στα όργανα.Θα τα πούμε..."

ΚΑΤΣΑΝΙΩΤΗΣ:"Πότε έγιναν αυτά,τι λέτε;"

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ:"Μην μιλάς γιατί προκαλείς.Έκανες μαζί με τα φιλαράκια σου επάνω τη δουλίτσα σου, αλλά μην θες να βγεις κι από πάνω! Πρόσεχε κι εσύ και οι κολλητοί σου στην Αθήνα μήπως με τις τακτικές και με τις συμπεριφορές σας πάρετε στην Αχαία τον Σαμαρά στο λαιμό σας σε περίπτωση που ανοίξει θέμα ηγεσίας...."

tempo24.gr

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου