Το facebook συλλέγει δύο ειδών δεδομένα: δημογραφικά καθώς και δεδομένα που άπτονται της συμπεριφοράς του κάθε χρήστη. Τα δεύτερα συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο και προκύπτουν από τα likes και τα κλικ που κάνουμε σε ειδήσεις ή στατους ή σχόλια σε αυτά. Με τις νέες τεχνολογίες που δοκιμάζονται, η πλατφόρμα στοχεύει να αυξήσει δραματικά τα στοιχεία που αφορούν στη συμπεριφορα του κάθε χρήστη.
Σκοπός είναι η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, η ανάπτυξη νέων προϊόντων καθώς και η ακόμα πιο στοχευμένη προβολή διαφημίσεων. Δήλωσε ο ιθύνων του προγράμματος facebook analytics, Ken Rudin.
Σύμφωνα με τον Rudin, θα χρειαστούν αρκετοί μήνες δοκιμών μέχρι η τεχνολογία αυτή, που είναι μέρος μιας γενικότερης προσπάθειας συλλογής δεδομένων, να μπει σε εφαρμογή και να αποδειχθεί εάν τελικά εχει νόημα να ενσωματωθεί στην πλατφόρμα.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου